Gamla minnen

Igår var jag med klassen till Biotopia, som jag för övrigt varmt kan rekomendera ett besök. Har ni inte varit där så passa p när ni inte har något för er. Det är gratis entré så bara att åka dit :-)

Åter till mitt besök. Vi tog bussen in till stan och åkte hela vägen till Mikaels kyrkan och gick Skolgatan upp. När vi gick där längs Skolgatan så passerade vi Linneskolan. Min gamla gymnasieskola :-) Jag gick där och tittade in och log och mindes min gymnasietid. Jag, vi hade nämligen många av våra lektioner på nedre plan, även våra skåp. Så det var verkligen mina/våra gamla områden jag såg :-) Frida och Jessica - våra skåp är nu borta och det är ett lite café på nedre plan. Där vi hade skåpen (inne i hörnet) är det nu en "myshörna". Tiderna förändras :-) Skolan är numera ingen gymnasieskola utan Komvuxutbildning.
 
Till sist- Grattis Jessica, din ungdom :-) Snart är jag vuxen på riktigt och du får vars ung i ett helt år :-) 
.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det du säger kvinna?! Är inte Linné skolan en gymnasieskola längre?

2013-12-07 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0