Myslördag

Idag har det varit en väldigt lugn lördag. För Fredriks del började den tidigt:-) redan klockan kvart över fyra.... Han skulle spela Luciakuppen. Pga det tog jag  en lugn kväll på julbordet. Jag körde och var hemma redan vid halv tolv. 
 
Jag/vi hade sådan tur att Melker valde att sova till halvåtta idag - Tack! När vi klätt på oss så åkte killarna och jag in för se slutet av gruppspelet. Efter det blev den en lugn dag med filmmys mest hela dagen. Wilmer "rymde" med farfar hem, så honom såg vi inte på hela dagen :-) Melker var själv här hemma. Efter lunch lekte han så lugnt och fint att han somnade på golvet i sitt rum......:-)
 
Utslagen hjälte :-)
 
På eftermiddagen så anmälde vi oss till Siljanrunt (cykelopp) samt fixade boende. Skönt art det är bokat. Det ska vi cykla lördagen den 7:e juni. Sedan den 8:e juni ska vi cykla halvvättern........:-) Det ska vi anmäla oss till efter jul så vi inte får allt för tidig starttid eftersom vi ska sova i Örebro efter Siljanrunt :-)
 
På kvällen fick även Melker åka upp till farmor och farfar eftersom Fredrik och jag skulle ut och käka med tanke på vår 18 årsdag i torsdags. Innan vi käkade passade vi att inhandla lite julklappar. Vi käkade på Koppar. En relativt ny restaurang vid Österplan. Jag kan varmt rekomendera den. 
 
 
Nu när båda killarna sover myser vi och ser på DaVinci koden. 
 
Trevlig lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0