Tårfylld dag

Igår var dagen kommen då det var dags att säga Hej då till elever och kollegor. Jag börja de gråta redan i kyrkan :-) Där sjöng alla barn så fint och jag blev avtackad av chefen. När jag gick upp klappade femmorna lite extra i händerna. Det värmde enormt eftersom de är mina gamla elever. Jag fick en fin bukett samt ett fint armband.

I klassrummet var det åter svårt att låta bli att gråta :-) Det var inte bara jag som grät, även elever och några föräldrar. Jag fick en fin tavla av barnen som de gjort tillsammans med hälsningar till mig samt lite personliga presenter från några elever. Åter både från nuvarande och gamla elever.
Tavlan från eleverna :-)


Det var en tårfylld dag, men när jag landat hemma så kändes/känns det åter bra och rätt beslut.

Kvällen avslutades med en snabbis till stan för att hämta medicin till Wilmer och kalas för svärmor som fyllde 61 år.

Idag har vi småfixat lite till julen. Vi har bl.a. gjort pepparkaksdeg till pepparkakshuset, julskinka och vörtbröd.
Julskinka och pepparkaksdeg
Vörtbröd
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj och grattis på din namnsdag, saknar dina inlägg :)

2014-01-24 @ 08:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0