Länge sedan

Det var länge sedan som jag skrev - förlåt ni trogna! 
 
Livet snurrar på här. På  jobbet har jag nu haft alla u-samtal samt berättat för elever och föräldrar. Känns skönt att alla vet. Snart ska jag besöka nya jobbet - spännande :-)  Nu är det endast tre veckor kvar, dvs 12 arbetsdagar! Smått galet. Snart är det verkligen dags att byta arbetsplats. Har ändå varit anställd där i 6,5 år... OMG vad tiden går fort!!! 
 
På hemmafronten rullar det på. Killarna har varit friska nästan hela hösten tills nu. Idag torsdag har Fredrik varit hemma med dem. Inte så sjuka, men Wilmer hostar och är lite hängig. 
Själv så försöker jag träna på och äta rätt. Väldigt svårt när man jobbar (i alla fall för mig). Träningen får jag till, men kosten..... Jag märker att när det blivit för "fel", då säger magen ifrån. Detta har jag inte märkt förut. Vet inte om det är bra eller dåligt....:-) Tar det som positivt. Då vet jag ju att om magen ska må bra - ät rätt!  Jag har även påbörjat att anmäla mig till lite lopp nästa år:-) Hitintills är det två nya lopp som är inbokade - Midnattsloppet och Tjurtuset. Ser redan fram emot nästa höst :-)
 
Ja, ja. Nog tjatat :-) Ha en härlig torsdag!  Bjuder på några bilder som avslutning.
 
Mina älsklingar på "Blåbärs berget" - Upptäcksfärd på hemmaplan 
 
 
Väldigt söta - men lite väl nära TV'n.......:-)
 
 
Den 16:e november var vi och fira mor och fars 45- åriga bröllopsdag på Kött Kök o Bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0