Mycket nu!

Är nu inne i period med mycket jobb och många möten. Till det så är min närmaste kollega sjuk..... Idag var det två långa möten på eftermiddagen. Är lite kämpigt att sitta själv när man egentligen ska vara två om det, men det gick bra. Skönt! 
 
Till helgen är det årsfest. Det är lite fixa med även till den. Roligt fix, men det tar lite tid. Nästa vecka börjar jag med samtalen..... Har de flesta nästa vecka, så det blir intensiva dagar. Det blir jobb, familj och kanske lite träning, inte så mycket annat nästa vecka :-) Jag tycker det är skönt att klara av så många som möjligt på kort tid. Då är man inne i det :-)
 
Till er som troget tittar in - håll till godo. Något nytt inlägg kommer snart igen. Till sist - Ett stort grattis till en kär vän som fått sin tredje tös!! Grattis min kära!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack!

2013-11-07 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0