PB på milen!!

Passar på att skriva ett kort inlägg medans vi myser och tittar på TV i Karlstad. Vi kom hit under sen eftermiddag. På förmiddagen så tog syster med barn hand om killarna så jag kunde ta med mig maken till mitt älskade Fontin. Åh vad jag skulle vilja bo nära ett sådant friluftsområde! Jag får passa på när jag är hos syster. Sist gick det ju inte pga av min tå :-) men nu är tån bra så idag kunde vi åka tid.

Det var perfekt springväder, runt 10-12 grader och sol. Det var roligt, mysigt och jobbigt :-) Till sist det bästa - vi sprang under timmen!!!! Tjoho - jag nådde mitt mål. Dvs milen under timmen innan snön faller. Jag vill gärna säga att det är en jobbig mil - upp och ner går den:-) Roligt var det och jag tackar åter Fredrik som hjälper mig till PB - Tack darling!! 

Mer uppdatering om veckoslutet kommer. I morgon väntar iaf ett äventyrsbad :-) Ja, jag vet. Många av er tycker vi är knäppa :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0